Yliopistopedagogiikka 1/2021
Lehti kokonaisuudessaan: vuosikerta 28, numero 1
(Tämä on lehden verkkoversio. Lehden ja artikkelien taitetut versiot julkaistaan tällä sivulla kesällä 2021.)
- Yliopisto-opiskelijoiden hyvinvoinnin ja sitoutumisen tukemisen mahdollisuuksia etä- ja hybridiopetuksen avulla? – Laura Hirsto & Mari Murtonen
- Yliopisto-opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelutaitoja tukemassa – Saku Määttä, Henna Asikainen & Nina Katajavuori
- Omaopettajaohjauksen merkityksiä ja kyseenalaistamisia kiinnittymisen viitekehyksessä – Laura Timonen, Anu Tuomela, Hanna Oikarinen & Sari Harmoinen
- Monialaisen koulutuksen hyödyt monin verroin panoksia suuremmat – Marjaana Raukola-Lindblom, Jaanet Salminen, Mary-Ann Kaukinen, Miia Tuominen, Erika Österholm & Mira Karrasch
- Opetuksen ja oppimisen avoimuuden haasteita ja suuntaviivoja – Kati Syvälahti
- Saksan kielen opetusta ja opiskelua yli korkeakoulurajojen – opettajan ja opiskelijoiden kokemukset – Noora Kaukola
- Vertaisarvioinnin ristiriitainen rooli kandidaattiseminaarin suorittaneiden oppimiskokemuksissa – Laura Perttola & Kirsi Lehto
- Kehittävä arviointi kielten ja oikeustieteen opetuksen integrointihankkeessa: Kehitysriihi voimaannuttavana työmuotona – Jonna Kosonen, Susanna Kohonen & Sinikka Kettunen
- Kokemuksellinen oppiminen korkeakouluissa työn opinnollistamisen näkökulmasta – Vappu Salo & Heini Korvenkangas
- Moninaistuva korkeakouluyhteisö kaipaa osaamisen kehittämistä ja osallisuuden tukea – Taustalla on väliä -arvioinnin tuloksia – Maija Airas, Marja-Liisa Saarilammi & Hanna Väätäinen
- Digiä ja liikettä yliopisto-opetukseen QR-koodisuunnistuksen avulla – Veijo Vaakanainen
- ”Det är kämpigare att lära sej på finska” Millaista on ruotsinkielisten opiskelijoiden saama finskan kielituki ja miksi sitä tarvitaan? – Hanna Vänskä & Åsa Mickwitz
- Aineopintojen kielioppikurssin uudistaminen flippaamalla – Janne Skaffari, Maarit Koponen & Juhani Hiirikoski
- Sudden shift to online teaching at University of Helsinki during the COVID-19 epidemic: reflections and student experiences – Susanna C. Fagerholm, Corinna Casi & Hisayo Katsui
-
Alkava opettajuus ja mentorointi – Elina Laine & Kirsi Günther
- From Needs to Deeds: User Experience Informing Pedagogical and Sustainable Campus Development – Niclas Sandström

Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä.