Yliopistopedagogiikka 2/2022
Lehti kokonaisuudessaan: vuosikerta 29, numero 2
(Tämä on lehden verkkoversio. Lehden ja artikkelien taitetut versiot julkaistaan tällä sivulla myöhemmin.)
Vuorovaikutus ja hyvinvointi opetuksen ytimessä – Laura Hirsto & Mari Murtonen
Korkeakouluopettajien hätäetäopetukseen liittyvät negatiiviset ja positiiviset kokemukset COVID-19-pandemian aikana – Jere Riekkinen, Mari Murtonen, Tahani Aldahdouh & Petri Nokelainen
Opetusmenetelmän ja oppimistehtävien yhteys korkeakouluopiskelijoiden matematiikan oppimiseen – Tytti Kuokkanen, Riikka Kangaslampi & Jani Hirvonen
Erityisopettajaopiskelijoiden hyvinvointi ja ohjaavan opettajan rooli hyvinvoinnin tukemisessa syventävän harjoittelun aikana – Saara Adaam
Etäopiskelu lukuvuonna 2020–2021: Ensimmäisen vuoden lääketieteen ja hammaslääketieteen opiskelijoiden kokemukset – Ritva Näpänkangas, Juha Tuukkanen, Juha Auvinen, Riitta Kaarteenaho & Petri Kulmala
Etiikan opiskelua mobiilisovelluksen tuella – Mikko Värttö & Heikki Saxén
Monimuotoinen oppiminen, opetus ja ohjaus Jyväskylän yliopistolla – Peppi Taalas, Tiina Mäkelä, Pasi Ikonen, Salme Korkala & Hannele Rajamäki
Blended learning, teaching and supervision at the University of Jyväskylä – Peppi Taalas, Tiina Mäkelä, Pasi Ikonen, Salme Korkala & Hannele Rajamäki
Pedaforum – korkeakoulupedagogiikan päivät: Aitoja kohtaamisia koronapandemian jälkeen – Heli Koskinen