Yliopistopedagogiikka 1/2020
Lehti kokonaisuudessaan: vuosikerta 27, numero 1
(Tämä on lehden verkkoversio. Lehden taitettu versio julkaistaan tällä sivulla keväällä 2021.)

- Digiloikasta digiähkyyn – tai uusiin toimiviin opetuksen hybridiratkaisuihin – Anne Nevgi & Laura Hirsto

- Tapaustutkimus omaopettajaohjauksen tarpeista osana holistisen ohjausmallin mukaista ohjausverkostoa korkeakoulussa – Anu Tuomela, Anna Nurmivuori & Sari Harmoinen
- Sosiaali- ja terveysalan korkeakouluopiskelijoiden ammatillisen toimijuuden ideaalit – Marjut Arola, Aini Pehkonen & Sanna Laulainen

- Pelillisyys opetuksessa kiinnostaa – kokemuksia Vaasan yliopistosta – Panu Kalmi, Sanna Eronen & Minna-Maarit Jaskari
- Moodlea pelillistämässä: kokemuksia opettajaopiskelijoiden tieto- ja viestintäteknologian kurssilta – Tuula Nousiainen, Mikko Vesisenaho, Emilia Ahlström & Marika Peltonen
- Monikieliset tutkimusympäristöt Helsingin yliopistossa: Tapausesimerkkinä Helsinki Collegium for Advanced Studies (HCAS) – Rope Kojonen, Joanna Töyräänvuori, Antti Laaksonen & Lari Vainio
- Terveystieteiden väitöskirjatutkijoiden kokemukset vertaistuesta tohtoriopintojen aikana – Eeva Harju & Kirsi Lumme-Sandt
- Tutkielmaseminaarin Seminaaripassi graduprosessin tukena – Saila Poutiainen
- Opiskelijoiden verkko-oppimisympäristössä antamat vertaispalautteet tarkastelussa: mitä opittavaa tieteellisen kirjoittamisen ohjaamiselle? – Sirpa Tapola-Tuohikumpu, Sanna Uotinen, Auli Talamo & Minna Nykopp
- ”Tutkinnon puuttuminen on händikäppi työelämässä.” Avoimen yliopiston väylä ja työelämän tarpeet – Soila Lemmetty, Tuomo Kuivalainen & Nina Haltia

- Filosofi ja matonkuteet – polemiikkaa filosofian opettamisesta – Olli Loukola
- Korkeakoulujen pedagoginen koulutus – Hanna Alaniska & Merja Maikkola
