Siirry sisältöön

Yliopistopedagogiikka 1/2023

Vuosikerta 30, numero 1

Hyvinvointia, tekoälyä ja opettajana kehittymisen mahdollisuuksia – Laura Hirsto

Korkeakouluopiskelijoiden opintoihin kiinnittymisen ja hyvinvoinnin haasteet pandemia-ajan etäopiskelussa – Vesa Korhonen, Hannu Pesonen, Elina Ketonen, Sanna Hangelin, Mikko Inkinen & Auli Toom

Opettajaopiskelijoiden reflektointiosaamisen kehittäminen – Emma Kostiainen, Eija Aalto, Mikko Hiljanen & Riitta Tallavaara

Sukupuolitietoisuutta uraohjaukseen Ura-ajatushautomomallin avulla – Annika Palomäki & Sini Teräsahde

Vertaismentoreina toimineiden väitöskirjatutkijoiden käsityksiä ja kokemuksia – Tuuli Ahonen, Iira Tiitta, Sirpa M. Manninen & Pirjo Kurki

Maaperätieteen laboratoriodemonstraatioiden toteutusmuodon vaikutus opiskelijoiden kokemuksiin opetuksen toimivuudesta – Kenneth Peltokangas & Sanna Kanerva

Suunnitteluharjoituksen toteutus digitaalisena oppimispelinä energiatekniikan yliopisto-opetuksessa – Kari Alanne, Karoliina Pakkanen & Tatu Heinämäki

Vertaisarvioinnin luotettavuus MOOC-kursseilla – Arho Toikka, Marko Salonen & Liina Sointu

Pedaforum 2023: Kohti kestävää korkeakoulupedagogiikkaa Henna Hakanen