Yliopistopedagogiikka 1/2023
Vuosikerta 30, numero 1
Hyvinvointia, tekoälyä ja opettajana kehittymisen mahdollisuuksia – Laura Hirsto
Korkeakouluopiskelijoiden opintoihin kiinnittymisen ja hyvinvoinnin haasteet pandemia-ajan etäopiskelussa – Vesa Korhonen, Hannu Pesonen, Elina Ketonen, Sanna Hangelin, Mikko Inkinen & Auli Toom
Opettajaopiskelijoiden reflektointiosaamisen kehittäminen – Emma Kostiainen, Eija Aalto, Mikko Hiljanen & Riitta Tallavaara
Sukupuolitietoisuutta uraohjaukseen Ura-ajatushautomomallin avulla – Annika Palomäki & Sini Teräsahde
Vertaismentoreina toimineiden väitöskirjatutkijoiden käsityksiä ja kokemuksia – Tuuli Ahonen, Iira Tiitta, Sirpa M. Manninen & Pirjo Kurki
Maaperätieteen laboratoriodemonstraatioiden toteutusmuodon vaikutus opiskelijoiden kokemuksiin opetuksen toimivuudesta – Kenneth Peltokangas & Sanna Kanerva
Suunnitteluharjoituksen toteutus digitaalisena oppimispelinä energiatekniikan yliopisto-opetuksessa – Kari Alanne, Karoliina Pakkanen & Tatu Heinämäki
Vertaisarvioinnin luotettavuus MOOC-kursseilla – Arho Toikka, Marko Salonen & Liina Sointu
Pedaforum 2023: Kohti kestävää korkeakoulupedagogiikkaa – Henna Hakanen