Skip to content

Yliopistopedagogiikka 2/2012

3.12.2012

Vuosikerta 19 • Numero 2

 Yliopistopedagogiset koulutukset vakiinnuttamassa asemaansa (PDF) – Mari Murtonen

Yliopistopedagogisen koulutuksen vaikutus yliopisto-opettajien opetuskuvauksiin (PDF) – Sari Timonen

Teologian valintakoe hakijan silmin (PDF) – Esko Ryökäs

Liikuteltava mikroluokka tuo joustavuutta simulointiharjoituksiin (PDF) – Pekka Rossi, Eetu-Pekka Heikkinen & Juha Jaako

Hops-työskentelyn kehittäminen opiskelijapalautteen perusteella (PDF) – Anneli Nahkola, Laura Hirsto & Sanna Lumikko

Pyöreän pöydän opettajat – yhteisöllinen työtapa yliopistopedagogiikan aineopintojen tutkielmaseminaarissa (PDF) – Anne Nevgi

Laadukkaampaa opetusta systemaattisilla opetuksen arviointimenetelmillä (PDF) – Salla Marttonen

Learning patterns – oppimisprofiileja vai oppimisen ulottuvuuksia (PDF) – Anne Nevgi

Opetuksen kehittämistä ja yhteisöllistä taidetta Peda-forum-päivillä Aalto-yliopistossa (PDF) – Kaisa Kiuttu

Opetuskokeilut ja yliopistopedagoginen tutkimus kollegojen tietoon – Yliopistopedagogiikka-lehden kirjoittajakoulu Peda-forum-päivillä (PDF) – Mari Murtonen, Anne Nevgi, Sanna Vehviläinen, Eetu-Pekka Heikkinen & Kaisa Kiuttu

Kirjoittaminen ja tekstilajit yliopistopedagogiikassa (PDF) – Sanna Vehviläinen & Eetu-Pekka Heikkinen

Creativity and innovation in higher education – EARLIn SIG 4 Higher Education -konferenssin kuulumisia (PDF) – Anne Nevgi & Mari Murtonen

Tuttua ja tarpeellista – ICED-konferenssi 2012 Bangkokissa (PDF) – Matti Lappalainen

Towards creative and innovative learning (PDF) – Päivi Tynjälä

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s