Yliopistopedagogiikka 2/2019
Vuosikerta 26, numero 2
Peda-forum verkostossa hiljaista ja vilkasta – Anne Nevgi (PDF)
Kirjallisen palautteen merkitys yliopisto-opiskelijalle – Pekka Räihä, Ville Mankki & Kristiina Samppala (PDF)
Opiskelijapalaute yliopisto-opetuksen laadun mittarina: mitä opiskelijoiden opintojaksopalautteesta voidaan päätellä? – Heli Arminen, Maija Hujala & Timo Hynninen (PDF)
Opettajan eriaikainen äänipalaute osana yliopiston verkko-opiskelijoiden oppimisprosessia – Hanna Vuojärvi & Päivi Rasi (PDF)
Ruotiminen: toimintamalli harjoitustehtävien läpikäyntiin – Pekka Koskinen & Joni Lämsä (PDF)
Aikataulutettu vai omaan tahtiin suoritettava verkkokurssi? Kahden erilaisen suoritustavan vertailututkimus – Visa Immonen & Joanna Veinio (PDF)
Uraohjaus osana väitöskirjaohjausta – Johanna M. Toivonen (PDF)
Development of Working Life Competencies in a Project Course for Master Students at Aalto University – R. J. Millar, K. Keltikangas, P. Pinho, V. Vuorinen, P. Forsman, A. Belahcen & J. Kyyrä (PDF)
Performanssipedagogiikkaa yliopistokontekstissa? – Pilvi Porkola (PDF)
Kääntämistä käänteisesti – kokemuksia käänteinen luokkahuone menetelmästä kääntämisen opetuksessa – Anne Rautiainen (PDF)
Pieni palvelus opettajalta opiskelijalle – suuri harppaus aktiiviselle korkeakoulukulttuurille – Anni Liina Ikonen, Teija Hakala, Marko Kantomaa & Arto Pesola (PDF)
Ohjauksesta eväitä korkeakouluopiskelijoiden ympäristöahdistukseen – Minna Santaoja (PDF)
Jaettu ilo: yhteisopettajuus prekaarissa yliopistossa feministisen pedagogiikan näkökulmasta – Riikka Taavetti (PDF)
Konkreta tips om medskapande högskolepedagogik – Petteri Muukkonen (PDF)