Siirry sisältöön

Yliopistopedagogiikka 3/2019

Vuosikerta 26, numero 3

Lehden taittoversio (PDF)

YP-osastotunnus-toimittajalta

Pedagogisen julkaisemisen vaikuttavuus – Anne Nevgi (PDF)

YP-osastotunnus-tieteellisia

Turtagning och interaktionell kompetens då högskolestudenter presenterar i grupp  Sofie Henricson (PDF)

YP-osastotunnus-kehittaminen-ja-kokeilut

”Kevään 1918 Helsinki” Twitter-toteutuksena Anu Lahtinen, Kati Katajisto & Reetta Hänninen  (PDF)

Sähköiset tunnistustyökalut lisäävät etäopiskelumahdollisuuksia Minna Kallinen-Kuisma, Matti Nieminen & Tarja Ladonlahti (PDF)

Opettajan keinot motivoida kirkkohistorian peruskurssille erilaisilta lähtötasoilta tulleita opiskelijoita Tuija Laine (PDF)

Kyytiä pakkoruotsille – Nordisk teologi Itä-Suomessa Esko Ryökäs, Päivi Kammonen, Lauri Thurén & Lauri Tolkki (PDF)

Yliopistopedagogiikan massiivinen digiloikka Helsingin yliopistossa kannatti Saara Repo, Anni Rytkönen, Henna Asikainen, Viivi Virtanen & Nina Katajavuori (PDF)

YP-osastotunnus-keskustelua

Ohjaaja ja emotionaalinen tuki  Johanna Komppa, Salla Jokela, Anna Salomaa & Heidi Muurinen (PDF)

Creative Commons -lisenssi
Tämä teos on lisensoitu Creative Commons Nimeä 4.0 Kansainvälinen -lisenssillä.

%d bloggaajaa tykkää tästä: