Yliopistopedagogiikka 2/2018
Työelämäteemanumero I osa
Korkeakoulun ja työelämän kentillä – Hannu Kotila ja Tuire Palonen (PDF)
Opiskelijana työelämässä: trialogisen oppimisprosessin jännitteet sosiaalityön käytäntötutkimusopintojaksolla – Aino Kääriäinen, Maria Tapola-Haapala, Kirsi Nousiainen, Maija Jäppinen, Mirja Satka & Ilse Julkunen (PDF)
Applying a self-assessment tool to enhance personalized development of students’ innovation competences in the context of university-company cooperation – Meiju Keinänen & Rene Butter (PDF)
Miten työelämälähtöinen avoin korkeakouluopetus vastaisi paremmin työelämän osaamistarpeisiin? – AVOT-hanke kehitti toimintamallin – Helena Aittola, Taru Siekkinen, Satu Hakanurmi & Merja Karjalainen (PDF)
Monitieteinen oppiminen autenttisessa yritysprojektissa – Satu Lautamäki & Lotta Saarikoski (PDF)
Käänteinen oppiminen aloittaa farmasian opinnot – Reeta Heikkilä & Johanna Jyrkkä (PDF)
Haastavan asiakasviestinnän roolipelistä hyötyvät sekä käännösalan opiskelijat että ammattilaiset – Minna Ruokonen, Erja Vottonen & Tiina Kinnunen (PDF)
Yliopistolliset erikoistumiskoulutukset alkumetreillä – Kari Seppälä & Susanna Niiniö (PDF)
Uudistetun erikoispsykologikoulutuksen työelämäyhteydet – Kari Lehti (PDF)
Successful collaboration between higher education and working life requires pedagogical competence and communication skills from teachers – Essi Ryymin & Laura Vainio (PDF)
Johtajuuskulttuuri – toiveiden, tekojen ja tulkintojen tihentymä – Annastiina Mäki (PDF)