Siirry sisältöön

Yliopistopedagogiikka 1/2018

Lehti kokonaisuudessaan: vuosikerta 25, numero 1 (PDF)

 

PF-Toimittajalta

Miksi julkaista suomen kielellä?  (PDF ) – Anne Nevgi 

 

 

 

Arviointi muutoksessa myös kieltenopetuksessa? Opettajien ja opettajaksi opiskelevien käsityksiä arvioinnista (PDF) – Marjo Vesalainen & Anne Huhtala

Osallistumisen ja samanmielisyyden jännitteisyys keskustelunanalyyttisessa datasessiossa (PDF)Melisa Stevanovic & Elina Weiste

Tohtoriopiskelijat myötä- ja vastamäessä – Akateeminen ohjauskäytäntö johtamissuhteena tarkasteltuna (PDF) – Maija Vähämäki & Essi Saru

 

E-PF-Kehittäminen ja kokeilut

Vertaisarviointitaitoja oppimassa verkossa (PDF– Sanna Uotinen, Sirpa Tapola-Tuohikumpu, Auli Talamo, Susanna Nummi & Erja Kautto-Knape

Vertaistuella tohtoriksi: tällä mallilla artikkeliväitöskirjan yhteenveto syntyy (melkein) kuin itsestään (PDF– Elsa Saarikkomäki ja Natalia Ollus

Perspectives from an English-speaking teachers peer-mentoring group at the University of Helsinki (PDF) – Laura Siragusa, Therese Lindström Tiedemann, Shana Zaia, Alyce Whipp, Céline Aludaat-Dujardin, Tuomas Heikkilä & Eija Jokitalo

Pienryhmäkeskustelu opintosuorituksena: erään yliopistopedagogisen kokeilun antia (PDF)  Maria Frick

Sulautuva opetus tieteellisammatillisessa erikoistumiskoulutuksessa – etäopetuksen mahdollisuuksia suomalaisiin kokeiluihin ja käytänteisiin perustuen (PDF Marja Laasonen

 

Viestintä- ja vuorovaikutusosaamisen kehittyminen yliopistossa (PDF)Johanna Järvelin-Suomela, Riikka Järvelä, Piia Jokiranta & Anna Kuitunen

 

E-PF-Kongressit ja uutiset

KOPE – korkeakoulupedagogiikkaa yhteistyössä: OSALLISTU SINÄKIN OPPIMISEN EDISTÄMISEEN! (PDF Mervi Friman, Hanna Alaniska & Merja Maikkola