Yliopistopedagogiikka 1/2018
Lehti kokonaisuudessaan: vuosikerta 25, numero 1 (PDF)
Miksi julkaista suomen kielellä? (PDF ) – Anne Nevgi
Arviointi muutoksessa myös kieltenopetuksessa? Opettajien ja opettajaksi opiskelevien käsityksiä arvioinnista (PDF) – Marjo Vesalainen & Anne Huhtala
Osallistumisen ja samanmielisyyden jännitteisyys keskustelunanalyyttisessa datasessiossa (PDF) – Melisa Stevanovic & Elina Weiste
Tohtoriopiskelijat myötä- ja vastamäessä – Akateeminen ohjauskäytäntö johtamissuhteena tarkasteltuna (PDF) – Maija Vähämäki & Essi Saru
Vertaisarviointitaitoja oppimassa verkossa (PDF) – Sanna Uotinen, Sirpa Tapola-Tuohikumpu, Auli Talamo, Susanna Nummi & Erja Kautto-Knape
Vertaistuella tohtoriksi: tällä mallilla artikkeliväitöskirjan yhteenveto syntyy (melkein) kuin itsestään (PDF) – Elsa Saarikkomäki ja Natalia Ollus
Perspectives from an English-speaking teachers peer-mentoring group at the University of Helsinki (PDF) – Laura Siragusa, Therese Lindström Tiedemann, Shana Zaia, Alyce Whipp, Céline Aludaat-Dujardin, Tuomas Heikkilä & Eija Jokitalo
Pienryhmäkeskustelu opintosuorituksena: erään yliopistopedagogisen kokeilun antia (PDF) – Maria Frick
Sulautuva opetus tieteellisammatillisessa erikoistumiskoulutuksessa – etäopetuksen mahdollisuuksia suomalaisiin kokeiluihin ja käytänteisiin perustuen (PDF) – Marja Laasonen
Viestintä- ja vuorovaikutusosaamisen kehittyminen yliopistossa (PDF) – Johanna Järvelin-Suomela, Riikka Järvelä, Piia Jokiranta & Anna Kuitunen
KOPE – korkeakoulupedagogiikkaa yhteistyössä: OSALLISTU SINÄKIN OPPIMISEN EDISTÄMISEEN! (PDF) – Mervi Friman, Hanna Alaniska & Merja Maikkola