Yliopistopedagogiikka 1/2024
Vuosikerta 31, numero 1

Väitöskirjaohjauksen keskeisyys ja uusia ideoita korkeakoulupedagogiikkaan – Mari Murtonen & Laura Hirsto

Huumori ja turvallinen tila yliopisto-opetuksessa – Susanne Ylönen & Jarno Hietalahti
Opiskelijoiden kokemuksia käänteisen opetuksen menetelmin toteutetusta graduseminaarista ja gradutyöskentelyä tukevista flippauksen ominaispiirteistä – Hanna Vuojärvi, Aino Äikäs & Erkko Sointu
Tunne- ja vuorovaikutustaitojen oppiminen liikunnanopettajankoulutuksessa – Tommi Mäkinen, Minni Matikainen & Emma Kostiainen

ViikkiLab – virtuaalisen oppimisympäristön yhteiskehittäminen – Kirsi Kähkönen, Ilkka Miettinen, Sanna Kujala, Suvi Nenonen & Mia Sivén
Virtuaalimaailma histologian oppimisen tukena – Laura Mairinoja, Kaisa Liimatainen, Sonja Koivukoski, Leena Latonen, Leena Strauss & Pekka Ruusuvuori
Tapauspohjainen oppiminen: Kognitiivinen ergonomia -verkkokoulutus työterveyshuoltoon erikoistuville lääkäreille – Pilvi Karjalainen, Nina Nevala, Marjukka Poutiainen & Kristian Kivelä

Mitä kuuluu Yhdysvaltain huippuyliopistoihin? – Katariina Parhi

Tukea tohtoriopintojen tielle – Sanni Salonen


